“24 часа” получи приз за 10 г. професионални статии за имоти

в. 24 часа | 14.12.2013 

Вестник "24 часа" бе отличен с награда за професионализъм и активно отразяване на пазара за недвижими имоти в последните Юг. Призът бе връчен от Международната федерация за недвижими имоти ФИАБЦИ – България, по повод 10-годишнината от стъпването й у нас. Вестникът бе избран в категорията "Ежедневни издания". Наградата получиха Юри Велев, първи заместник главен редактор на "24 часа", и София Терзийска, репортер в отдел "Бизнес" и основен автор в имотната рубрика на вестника "Нова къща".

Стр. 80 

“24 часа” с първа награда в конкурс за пътна безопасност

в. 24 часа | 06.12.2013 | 00:01 | Стр. 7

"24 часа" бе отличен с първа награда в конкурс за пътна безопасност в категорията медии и журналисти. Той се организира за трети път от фондация "Годишни награди за пътна безопасност".
Учредители на фондацията са хора с активно отношение към проблемите на безопасността на пътя – Любка Маринова, Светослав Костов и Владимир Тодоров, председател на УС на Българска асоциация на пострадали при катастрофи.
Церемонията по връчване на призовете бе в сряда вечерта.
"24 часа" спечели журито на конкурса с идеята си за дискусия на тема "Ще има пи нов закон за движение по пътищата" през октомври тази година. Според организаторите вестникът е сред най-активните медии по темата за пътната безопасност от години.
"Високо оценявам наградата. "24 часа" винаги е приемал безопасността като нещо повече от кауза и ще продължим да работим така", каза Борислав Зюмбюлев, главен редактор на "24 часа", при получаване на отличието.
С призове за инициативи, свързани с пътната безопаност, си тръгнаха още сдружение "Велоеволюция", ОУ "Алеко Константинов", Перник, община Петрич, "Загорка". Отличени бяха и полицаите Емил Нейков от Варна и Валентин Борисов от Костинброд.

Стр. 7

 

В изложба влизат и страници на в. “24 часа”

в. 24 часа | 13.07.2013 

Няколко страници, посветени на различни теми, влязоха в изложбата "Светло бъдеще в Годината на нашето недоволство". Експозицията на сдружение "Нагледна" бе открита вчера в "Софийски арсенал – музей за съвременно изкуство". Изложбата, в която участва и визуалният артист и дизайнер Райчо Станев, обобщава серия от работилници, акции и презентации на политическа тематика. Сдружението започва да прави презентациите през 2011 г., а сега ги показва в завършен вид.

Стр. 21 

Концертът на The Voice в Пловдив ще е на 1 юли

в. 24 часа | 21.06.2013

В града на тепетата ще слушат на живо Криско, Графа, Рафи, Михаела филева, Били Хлапето и "Ъпсурт" на 1 юли. Концертът на радио и телевизия The Voice трябваше да е вчера на централния площад в Пловдив. Той беше отложен, защото съвпадаше с планираните протести.
Турнето на The Voice започна с концерт в София на 13 юни. Следващата спирка от обиколката е в Стара Загора на 27 юни.

Стр. 39 

Канал 3 с нов собственик, предаванията на живо остават

в. 24 часа | 21.06.2013 

Канал 3 – българската "Ал Джазира", която почти непрекъснато излъчва на живо, вече е с нов собственик. Новината бе обявена от програмния директор Сашо Диков в ефира на медията в сряда вечерта.
Телевизията е купена от акционерното дружество "Медийна инвестиционна организация", което се управлява от Мария Опренова. Сделката е станала миналата седмица, каза Диков пред "24 часа".
По думите му парите са от семеен бизнес, а съпругът на Опренова – Любомир Минчев, има успешен бизнес с телекомуникационно оборудване. Тв водещият е наясно, тъй като Минчев има обща фирма и с кумеца на Диков – Спас Русев.
"До седмица или 10 дни ще се разбере какво ще се прави", каза Диков. Той остава програмен шеф на Канал 3. Засега в телевизията няма никакви промени. "Заявката е за развитие, обогатяване и повишаване на качеството на Канал 3. Телевизията ще продължи да е независима с акцент върху живите предавания", обясни Диков.
След като сам обяви за смяната на собствеността, Канал 3 започна да излъчва предаване на Маргарита Михнева вместо обичайното живо включване от протестите в центъра на София. Това предизвика подозрение у зрителите за смяна на програмната политика. "Не излъчвахме, защото нямаше какво. Нищо не се случваше. Ако имаше нещо, веднага щяхме да се включим. Лично аз първата вечер бях до 1 ч на площада. А сега Волен Сидеров се бе барикадирал вътре, никой не го търсеше, какво да показваме", каза Диков.
Опренова е била директор маркетинг и комуникации на "Мтел", работила е и в българския офис на НВО.
Досегашен собственик на телевизията от самото й създаване бе Величко Найденов. Той е един от първите в държавата, който започва да се занимава с кабелна телевизия още в зората на демокрацията.

Стр. 9 

Журналистът Иван Михалев стана директор на онлайн проектите в “Медийна група България холдинг”

в. 24 часа | 05.02.2013

и заедно със Станимир Въгленов ще разширяват портфолиото на групата.

Михалев ще има за задача налагане на устойчив бизнес модел за онлайн изданията. Той ще работи и по редизайна на сайта на вестник
"Труд". Има 15 години журналистически стаж, носител е на наградата "Черноризец Храбър" за разследваща журналистика през 2008 г. за злоупотребите в пътния фонд. Автор е на книгата "Вестникът в епохата на интернет". Бил е управляващ редактор на сайта Capital до ноември 2012 г. От 1 февруари директор маркетинг на "Медийна група България холдинг" е Петко Михайлов, който доскоро се занимаваше с маркетинга на списанията в групата. Работил е като мениджър във Vector Shipping & Trading, в БНТ, а от 11 години – в отдел "Маркетинг" на "Медийна група България холдинг".

Стр. 40

Петя Славова вече е собственик на “24 часа”

в. Дума | 10.01.2013

С административни хватки "Инвестбанк", оглавявана от Петя Славова, успя тихомълком да придобие собствеността върху "Медийна група България Холдинг", под чиято шапка са вестниците "24 часа" и "Труд", съобщи "Галерия". На 21 декември, в последния работен ден на 2012 г., "Инвестбанк" и медийната група, представлявана от Любомир Павлов и Венелина Гочева, сключват договор, с който банката отпуска на медийната група кредит в размер на 15 млн. евро. По този начин Славова изкупува дълга на вестникарското издателство към "Уникредит Булбанк" срещу залог от дружествените дялове на "Медийна група България холдинг" в изданията на холдинга. Според договора "Инвестбанк" получава право върху настоящи и бъдещи вземания по сключени договори от и над 100 хил. лв.
До схемата за промяна на собствеността се стигна след поредица от скандали, свързани с бившите издания на ВАЦ. Любомир Павлов и Огнян Донев влязоха в остри пререкания с бившия си съдружник Христо Грозев, който дори наложи временен запор върху собствеността на издателската група. Заваляха поредица дела около неизясненото преразпределение на дяловете в медийната група. Разследване за пране на пари срещу Донев и Павлов, инициирано от материали в конкурентни медии, доведе до запориране на имотите им. Появиха се и информации, че премиерът Бойко Борисов се е срещнал с бизнесмените и ги е убедил да се откажат от медийния бизнес. Бившата главна редакторка на "24 часа" Венелина Гочева стана изпълнителен директор на холдинга, а в изданията на "Труд" и "24 часа" започна поредната вълна съкращения и рокади в ръководните постове.

Стр. 4 

“Булсатком”: Налагат ни ценова преса. Би Ти Ви: Опит да оправдаят високите такси

в. 24 часа | Паола ХЮСЕИН | 05.01.2013

Няма споразумение, няма и Би Ти Ви в програмата на "Булсатком" вече 4-и ден. Телевизията и сателитният оператор продължиха косвено спора си вчера с официални изявления.
"Булсатком" обяви в писмо, че телевизията налага "ценова преса", а исканите цени за 7-те канала на групата "представляват близо 50% от сумата за правата на всички програми на "Булсатком".
"Изявлението е пореден отчаян опит за подмяна на фактите, който цели да се отклони вниманието от некоректните пазарни действия спрямо Би Ти Ви. Последните изследвания на АБРО – Асоциацията на частните радио- и тв оператори, доказва факта, че "Булсатком" укрива реалния брой на абонатите си. Загубите за телевизията са колкото производството на два български сериала", заявиха от Би Ти Ви.
Според оператора досега броят на абонатите не е бил критерий за определяне размера на таксите, затова твърдението за абонатите било клевета. Въпреки това "Булсатком" не съобщава колко са те.
Би Ти Ви припомня, че по данни от пресата укритите абонати били близо 800 000. В същото време от "Булсатком" обявили, че ще обезщетят клиентите си с по левче на месец заради спрените 7 програми на Би Ти Ви. "Това прави приблизително към 10 млн. лева годишно, за които не се плащат данъци", предположиха от телевизията.
"Чрез изявлението си "Булсатком" се опитва да оправдае на гърба на Би Ти Ви повишаването на таксата за зрителите си", обявиха от медията.
Междувременно вместо 7-те канала на медийната група операторът е пуснал два почти неизвестни, единият от които е научнопопулярен.

Стр. 4

Закриват “Труд” и “24 часа” в Пловдив, Варна и Бургас

Varnapress.net I 27.09.2012

Регионалните издания на “Труд” и “24 часа” в Пловдив, Варна и Бургас от понеделник няма да се печатат. Последният брой на местните вестници в съответно втория, третия и четвъртия по големина български градове ще бъде подготвен в четвъртък и ще се разпространява на следващия ден.
Схемата предвижда регионалните дирекции да се трансформират в кореспондентски бюра, обслужвани от двама журналисти. Не е ясно дали ще има щатен фоторепортер или ще се работи на хонорар. Дописките ще бъдат публикувани в централното издание, но няма да има местни подлистници. Съкращенията се налагали по финансови причини.
Притурките бяха създадени през 1998 г., когато немската WAZ купи двата най-големи тогава български вестника – “Труд” и “24 часа”. Още от самото начало изданията се правеха от шест отделни екипа – по два в Бургас, Варна и Пловдив. През 2009 г. бяха закрити половината регионални редакции – в Бургас и Пловдив останаха екипите, правещи до този момент притурката за “24 часа”, а във Варна – на “Труд”. От закритите местни медии останаха по двама кореспонденти за съответния централен вестник.
Сътресенията в двата ежедневника започнаха след като WAZ ги продаде на “Медийна група България Холдинг” на Любомир Павлов и Огнян Донев. След скандал от оперативното ръководство на вестниците бяха отстранени дългогодишните им главни редактори Тошо Тошев и Венелина Гочева. Наскоро Любомир Павлов се оттегли от прякото ръководство на холдинга и неговото място бе заето от Венелина Гочева. /Димана ТОДОРОВА, БЛИЦ

Оригинална публикация

 

Нови рокади в “24 часа”

в. Дума | 11.09.2012

Поредна промяна претърпя ръководството на вестник "24 часа". От вчера досегашната главна редакторка Данка Василева е сменена от Борислав Зюмбюлев, който съвместяваше ръководството на вестник "168 часа" с длъжността първи зам.-главен редактор на "24 часа". От изданието обявиха, че Василева ще продължи да е част от медийната група, но "ще се занимава с онлайн проекти".
ДУМА припомня, че преди по-малко от седмица Венелина Гочева пое управлението на "Медийна група България Холдинг", която издава всекидневниците "Труд", "24 часа" и още няколко печатни издания. Рокадата стана дни след като Гочева е регистрирала компанията "Нюз Про" ООД. Любопитство буди фактът, че предмет на дейност на дружеството е "рекламна, информационна, програмна, импресарска и маркетингова дейност, издателска, предпечатна и печатна дейност, сделки с интелектуална собственост и други". Съдружник на Гочева е бившият изпълнителен директор на "Феста холдинг" адвокатът Димитър Димитров.

Стр. 2